ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. przywództwa na podstawie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:
Skóra, w której żyję; Pedro Almodóvar
Ciacho ; Patryk Vega, Jak we śnie; Michel Gondry
Wściekłe pięści; Wei Lo
Pułapka; David Slade, Miami Vice; Michael Mann
Półtora gliniarza; Henry Winkler
Brazil; Terry Gilliam, Barry Lyndon ; Stanley Kubrick
Folwark zwierzęcy ; John Stephenson, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Reggae na lodzie; Jon Turteltaub
Pomiędzy niebem i ziemią; Oliver Stone, Patch Adams; Tom Shadyac
Smażalnia story ; Józef Gębski
Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly
ZADANIE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Led Zeppelin, Led Zeppelin III, Closterkeller, Scarlet
Deep Purple, Purpendicular, Proletaryat, Zostanę żołnierzem, Bowie, David, Ziggy Stardust
Soundgarden, Superunknown, Jethro Tull, Thick As A Brick, Sting, …Nothing Like The Sun
Maanam, Się ściemnia
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego spisywania niejasnych informacji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne