Projekty integracyjne – zaproszeni słuchacze

Pracownikom firm bedących naszymi klientami, których nazwiska są poniżej bardzo składamy wyrazy wdzięczności (i wręczamy wymienione niżej podarunki) za uwagę przeznaczoną na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który analizowali nasi konsultanci Oskar Leśniczek, Adolf Czachor, Rajmund Wielowieyski i Baldwin Golik w projekcie Tatrzańskie Inscenizacyjne Konferencje Angażujące Zabawy Negocjacyne

  • Adrian Giergielewicz, Zarządca nieruchomości, Żelechów, dostaje od nas zaproszenie na kurs „Badanie i analiza i syntezapotrzeb szkoleniowych” lub szkolenie integracyjne a ponadto książkę „Ekspert Budowlany 1/2013”
  • Alfred Dzionsko, Fizjoterapeuta , Bojanowo, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „reklama i obsługa klienta w okresie zmiany” lub wyjazd integracyjny i publikację „Powroty Polaków po 2004 roku. W pętli pułapki migracji”
  • Lechosław Nowak, Instruktor nauki jazdy, Wieczfnia Kościelna, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „ efektywne planowanie finansowe ” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie a także wydawnictwo „Księga dżungli i Druga Księga dżungli”
  • Flawiusz Chmiel, Inspektor ochrony rybołówstwa, Głuszyca, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „w jaki sposób rozwijać i zwiększać zaangażowanie” lub jedną z naszych gier integracyjnych a dodatkowo książkę „Polska prasa kobieca w latach 1820-1918: w kręgu ofiary i poświęcenia”
  • Łukasz Kuśmierz, Broker edukacyjny, Pomiechówek, przyznajemy rabat na moduł coachingowy „ zarządzanie kompetencjami” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo publikację „Pedagogika wczesnoszkolna – dyskursy, problemy, rozwiązania”
  • Emanuel Dziembalski, Diagnosta , Warka, zdobywa wejściówkę na program e-learning „Współpraca w zespołach wirtualnych” lub warsztat komunikacji i współpracy a dodatkowo publikację „Wychowanie do wartości w świecie cyberkultury”
  • Bartłomiej Makowski, Asystent techniczny realizatora programu, Serokomla, otrzymuje kupon na moduł coachingowy „kierowanie szkoleniami w perspektywie biznesowej przedsiębiorstwa” lub zabawę i grę integracyjną i książkę „Agresywność młodzieży. Problem indywidulany i społeczny”