Problematyka uzupełniająca – – wykładowcy i instruktorzy – kierunek interpersonalne


ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. przywództwa na podstawie analizy fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • Skóra, w której żyję; Pedro Almodóvar
  • Ciacho ; Patryk Vega, Jak we śnie; Michel Gondry
  • Wściekłe pięści; Wei Lo
  • Pułapka; David Slade, Miami Vice; Michael Mann
  • Półtora gliniarza; Henry Winkler
  • Brazil; Terry Gilliam, Barry Lyndon ; Stanley Kubrick
  • Folwark zwierzęcy ; John Stephenson, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
  • Reggae na lodzie; Jon Turteltaub
  • Pomiędzy niebem i ziemią; Oliver Stone, Patch Adams; Tom Shadyac
  • Smażalnia story ; Józef Gębski
  • Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly

    ZADANIE NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin III, Closterkeller, Scarlet
  • Deep Purple, Purpendicular, Proletaryat, Zostanę żołnierzem, Bowie, David, Ziggy Stardust
  • Soundgarden, Superunknown, Jethro Tull, Thick As A Brick, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Maanam, Się ściemnia

    ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego spisywania niejasnych informacji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne