Dla zainteresowanych – dla coachów – specjalizacja zajęcia integracyjne


SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Dzień, w którym umrę; Grzegorz Lipiec
  • Pod słońcem szatana; Maurice Pialat, XXY; Lucía Puenzo
  • Galimatias, czyli kogiel mogiel II; Roman Załuski
  • Suplement; Krzysztof Zanussi, American Gangster; Ridley Scott
  • Człowiek na torze; Andrzej Munk
  • Rocky 5; John G. Avildsen, Girl Guide; Juliusz Machulski
  • Dzień Świra; Marek Koterski, Kruk; Alex Proyas
  • Obłęd; John Maybury
  • Bezlitośni ludzie; Jim Abrahams, Język motyli; José Luis Cuerda
  • Od kołyski aż po grób; Andrzej Bartkowiak
  • Ace Ventura: Zew natury; Steve Oedekerk

    ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Yes, Close To The Edge, Voo Voo, Łobi jabi
  • Type O’Negative, Bloody Kisses, Fleetwood Mac, Oh Well, Blues Project, The, Live At The Cafe Au Go Go
  • Swans, Children Of God, Cream, Fresh Cream, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Cure, The, Pornography

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania niejasnych danych. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:

  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone