SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Dzień, w którym umrę; Grzegorz Lipiec
Pod słońcem szatana; Maurice Pialat, XXY; Lucía Puenzo
Galimatias, czyli kogiel mogiel II; Roman Załuski
Suplement; Krzysztof Zanussi, American Gangster; Ridley Scott
Człowiek na torze; Andrzej Munk
Rocky 5; John G. Avildsen, Girl Guide; Juliusz Machulski
Dzień Świra; Marek Koterski, Kruk; Alex Proyas
Obłęd; John Maybury
Bezlitośni ludzie; Jim Abrahams, Język motyli; José Luis Cuerda
Od kołyski aż po grób; Andrzej Bartkowiak
Ace Ventura: Zew natury; Steve Oedekerk
ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Yes, Close To The Edge, Voo Voo, Łobi jabi
Type O’Negative, Bloody Kisses, Fleetwood Mac, Oh Well, Blues Project, The, Live At The Cafe Au Go Go
Swans, Children Of God, Cream, Fresh Cream, Sting, …Nothing Like The Sun
Cure, The, Pornography
ZADANIE NR 3: – Umiejętność prostego artykułowania niejasnych danych. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję użytkowania wybranej zwymienionych tutaj suplementów:
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone